2011. gada 6. oktobris

Pārvērtības

Lielākā daļa manu draugu zina, ka man nav draudzīgas attiecības ne tikai ar adīšanu, bet arī ar ēst gatavošanu. Vēl pērn es skaļi deklarēju, ka tāds vīrietis vēl nav piedzimis, kas mani piespiedīs ēst gatavot. Tagad šis vīrietis, protams, ir piedzimis un man nāksies kaut ko iemācīties. Tomēr saprotiet mani pareizi, man nav nekas pret ēst gatavošanu vīriešiem, - es vienkārši nemēģinu līst lauciņā, kas nav domāts sievietēm. Kas tad ir pasaulē un arī Latvijā labākie un zināmākie šefpavāri? Jūs ziniet daudz sievietes? Tā, ka pārmetumi šeit ir nevietā, es vienkārši pieturos pie pasaulē izplatītām vadlīnijām un nejaucos vīriešu uzurpētajā pavārmākslā. Izņemot dažas reizes, kad kaut ko nākas gatavot vai varbūt pat nejauši gribas pagatavot.
Šodien kā reizi gadījās tāds gadījums. Stāvēja makaronu piena zupa jau otro dienu, un, sasodīts!, pievienotais lauku piens bija kļuvis aizdomīgs. Tā kā es šo zupu biju jau divas reizes ēdusi, aizdomīgo pienu vairs ēst negribējās. Un kas to zina, varbūt vēl skrejamais piemetas? Bet ārā liet negribas, jo piens ta lauku un makaroni šoreiz kā par spīti bija savārījušies briesmīgi daudz. Un tā viņi tur peld uz plīts katlā un gaida savu galu. No pagātnes atceros, ka oma šādos aizdomīgos gadījumos nekad neko ārā nemeta, bet taisīja pankūkas. Man šķiet, ka es pat esmu griķu pankūkas ēdusi, bet pankūkas parasti garšoja labi un ar ievārījumu - pat garšīgi.
Nolēmu veikt pārvērtības un pārvērst makaronus par pankūkām. Tādu gadījumu es gan omas vēsturē neatceros, bet vai tad kaut ko nevarētu gatavot pirmoreiz? Aizdomīgajam pienam gan nācās šķirties no dzīves un tas aiztecēja virtuves izlietnes nebūtībā. Bet ko iesākt ar makaroniem, neliks tak tādus radziņus pankūkās. Mans mazlietotais blenderis nāca talkā un sablenderēja makaronus putrā. Lai gan makaronus taisa no miltiem, tomēr nolēmu klāt pielikt kādas karotes miltu - par skādi nenāks. Un lauku olas, protams, - lai viss ir skaisti dzeltens. Lai tas aiztecējušais piens nejauktu garšu, parakājos atkal garšvielu plauktā un piemetu kaut ko klāt, kas pārliecinoši der “konditorejas izstrādājumiem”. Pēc pāris minūtēm jau gardi šmakstināju iekšā savu pārliecinošo konditorejas izstrādājumu - makaronu pankūkas. Un ziniet, ar medu ļoti labi iet iekšā, un var pat ēst arī bez medus - garša vienalga ir laba!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru