2012. gada 21. februāris

Apzagtais trusis

Dažkārt Pēteris Emīls atrod spēlēm un nodarbēm visjocīgākās lietas. Tā tas gadījās arī šoreiz.
Paēduši virtuvē pusdienas, devāmies uz istabu, pareizāk sakot - es devos uz istabu, bet Pēteris palika tupam virtuvē aiz stūra, un es cerēju, ka viņš man drīz pievienosies, jo virtuvē aiz stūra nav nekā interesanta. Es tomēr biju maldījusies....
Pēc laiciņa dzirdu jocīgu skaņu nākam no virtuves, nevaru saprast, kas tā par skaņu?! Pēc kāda brīža man nāca apskaidrība, ka, acīmredzot, Pēteris ir paņēmis kādu no savām virtuvē esošajām rotaļlietām un cenšas no tās kaut ko izsūkt ārā. Tā sūc, - kā maziņš odiņš sūknē, - ka šmakst vien! Gāju skatīties.
Virtuvē nekā tik interesanta un garšīga nevar būt, jo aiz stūra ir tikai Rodža būris ar trušiem paredzētajiem dzeramtraukiem un ēdambļoda, kas stāv būrī. Kādi jums būtu varianti, ko Pēteris varētu sūkt? Izrādās, Pēteris ir nocēlis vienu truša dzeramtrauku un cītīgi sūc no snīpīša ūdeni! Kā trusītis. Jāatzīst, ka es nenormāli pārsmējos un kādu minūti vēl nevarēju parunāt. No manas smiešanās Pēteris gan sūkšanu pārtrauca, smaidīja savu nebēdnīgā Emīla smaidiņu, bet līdz galam laikam nesaprata, par ko tik traki ir jāsmejas.
Otrs Pētera hīts un veids, kā viņam visātrāk var novērst uzmanību no kaut kā neatļauta - vajag izlikt apkārt duci ar avīzēm, vai pat vairāk. Tad Pēteris ka vējš metas plosīt avīzes un nekas cits uz pasaules viņu vairs neinteresē. Kādu brīdi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru