2011. gada 15. jūnijs

Tehniskā apskate

Kā jums veicas loterijās? Man parasti neveicās, bet šoreiz paveicās loterijā ar ceļu policiju.
Reizi gadā ir jāatceras par automašīnas tehnisko apskati, es par to atcerējos vakar, - kad man vajadzēja maksāt apdrošināšanu. Un kā izrādījās tehniskā apskate bija beigusies 26.aprīlī! Tātad es gandrīz divus mēnešus sev nezinot esmu spēlējusi loteriju ar ceļu policiju, kas ik pa brīžam stāv uz manas ielas stūra un ķer dažāda veida pārkāpējus. Mums te ir dažādi pārkāpumu varianti; braukšana pa sarkano gaismu griežot nost no Ulmaņa gatves, aizliegts kreisais pagrieziens uz Stradiņiem un tā pati tehniskā apskates pārbaudīšana, tāpēc ceļu policija nīkst benzīntankā Trest gandrīz reizi nedēļā un ik pa brīžam, rokām vicinādamies, skrien uz ceļa.
Man paveicās. Kaut kā mani nepieķēra. Tāpēc šodien devos uz apskati. Bija doma ņemt līdzi Pēteri Emīlu, lai iežēlinātu apskates vīru, ja nu gadās kāds defekts, bet beigās puika tomēr palika mājās, jo bija saldi aizmidzis un man bija žēl viņu celt augšā.
Bet tās bezgalīgās rindas uz apskati laikam nekad nebeigsies,- brauc, kurā laikā gribi, mūžīgi tur jāpavada vismaz stunda! Savas autobraucēja karjeras laikā, kas ir desmit pluss gadi, esmu izmēģinājusi dažādas stratēģijas, braukt agri, braukt vēlu, braukt darbdienā un sestdienā, - karstā un aukstā laikā, - pirms un pēc svētkiem, un tikai vienreiz apskate notika ātri un sazin kāpēc nebija mašīnu.
Tā nu es tur atstāju kaudzi ar izlietotām nervu šūnām, domājot par Pēteri, kas pamodīsies un gribēs ēst, bet komfortam vismaz apskates puisis bija mīļš un palaida mani sveikā cauri, un vēl stāstīja, kādas detaļas varbūt būs jāmaina kaut kad. Vēl nekad nebiju bijusi tik priecīga par izietu apskati - biju vinnējusi loteriju, nozagusi divus mēnešus un nebūs jāčammājas ar servisu!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru