2012. gada 31. janvāris

Milzu lempja cimdiņi

Jums šķiet, ka Milzu lempim nevajag cimdiņus un viņam ziemā nemaz nesalst? Mana pieredze rāda, ka salst visiem, tāpēc cimdiņi ir nepieciešami ikkatram.
Ja atceraties, kādu laiku atpakaļ es cīnījos ar pirkstaiņiem. Tagad pirkstaiņi ir pabeigti. Astoņi garie pirksti man pat izdevās diezgan sajēdzīgi, un pat bez potenciālajiem nemākuļu caurumiem, kas rodas, ja dziju pietiekoši nesavelk. Bet ak vai, ak vai, es taču nezināju, ka pirkstaiņiem visa sāls ir nevis pacietībā uzadīt tos n-tos pirktus, bet gan īkšķa adīšanā.Turklāt īkšķis tiek atstāts pusadīts krietni sākumā, bet pabeidz to tikai beigās, kad jau vairs neko daudz nevar glābt.
Paši pirkstaiņi man sanāca uz kādu septiņnieku, bet atkarībā no mājturības skolotāja stingrības pakāpes atzīmi varētu pavilkt vai nu uz augšu, vai uz leju. Bet tie īkšķi. Tā kā adīju pēc instrukcijas un instrukcija, acīmredzot, bija domāta plānākai dzijai, īkšķu vietā neglābjami sanāca drīzām maisiņi nekā mājiņa īkšķim. Uzadīju un ilgi staigāju apkārt cimdiem, - ko lai iesāk? Izārdīt abus cimdus un sākt no nulles, - nē, es esmu pacietīga, bet ne jau tik! Veikt kaut kādas iešuves kreisajā pusē, lai īkšķi sāktu izskatīties pēc īkšķiem - arī īsti neder. Beigu beigās izšķīros par īkšķu noārdīšanu un uzadīšanu pa jaunam un pēc savas iedomātas instrukcijas, kas droši vien neatbilst pat ļaunākajiem mājturības skolotāja murgiem.
Tagad īkšķi ir daudzmaz ciešami, ar tādu gofrētu valnīti pie sava sākuma. Varētu pat domāt, ka cimdus ir adījusi paveca kundze, kas nemīl lietot brilles un nemīl īpaši pievērst uzmanību tam, ko ada.
Ievērojams ir arī pirkstaiņu izmērs. Kad parādīju mammai, mamma, neko nesaprotot no adīšanas toties lieliski orientējoties izmēros, prasīja, kam tie domāti. Tātad sanāk, ka pirkstaiņi ir uzadīti Milzu lempim. Bet, ja tā padomā, - ārā ir mīnus piecpadsmit grādu un parasti pirkstaiņi šādā laikā nav velkami, bet biezi, resni vilnas pirkstaiņi, kuros turklāt var ievilkt iekšā mazāka izmēra pirkstaiņus, tādi gan lieliski der. Tā kā pirkstaiņi saimniecībā noderēs un ar Milzu lempi mēs tikai šad un tad padalīsimies pirkstaiņiem, jo pārsvarā es pati tomēr tos varēšu valkāt kopā ar savu cepures un šalles komplektiņu. Nu nav viss dzīvē tik vienkārši.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru