2011. gada 13. marts

Automobilis

Līdz brīdim, iekams Tu pats nesaskaries ar tēmu Rati - viss liekas vienkārši. Nu kas tur var būt sarežģīts? Ieej veikalā, apskati krāsas, cenas, pakrati, pašūpini - un pēc maksimums divdesmit minūtēm jau esi izvēlējies un pērc.
Patiesība izrādās pavisam citāda.
Ratu pasaule ir, var teikt, identiska auto pasaulei. Ir Škodas un ir Mercedes, ir ātrie BMW. Runājot tēlaini auto valodā, lai mani saprastu visi, jums ir jāizdara tieši tāda pati sarežģīta izvēle kā pērkot jaunu automašīnu. Citam varbūt uzreiz ir skaidrs, ka viņš vēlas burvīgo Mini Cooper S, lai cik tas dārgs, neracionāls, bet - bezgala skaists un kustīgs. Cits, turpretim, izvērtēs, - vai vēlas dārgu vai lētu auto (lasi arī - ratus), mūsu ceļiem piemērotu vai nepiemērotu auto (arī rati, starp citu, varbūt piemēroti vai nepiemēroti Latvijas ceļiem), ar amortizāciju vai bez tās, klasisku vai modernu auto, motora tilpumu (es teiktu, ka te būs ekvivalents ratu manevrēšanas spēja), un tā tālāk un tā joprojām. Īsāk sakot, rati ir jāpiemēro jūsu dzīves stilam, dzīves vietai un dzīves kustības ātrumam.
Tāpēc es esmu izvēlējusies un pasūtījusi visvieglākos ratus, ko varēju atrast, cerams, viegli un ātri manevrējamus, un, cerams, arī ātri salokāmus. Un neitrālās krāsās - tumši brūns un kafija ar pienu - lai mazuļa minēšanas atrakcija var turpināties. Dzīve rādīs, kā tas viss darbosies praksē.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru