2011. gada 1. marts

Atskaite

Pretstatā tam, ka ārā kļūst siltāks, savu 36.izmēra jaku un mēteli beidzot esmu nomainījusi uz mammas kažoku. Silts. Un kažoks ir nāvīgi smags, bet - plats. Vakar staigāju pa Spici un biju bez elpas, ja nav kur atstāt kažoku, tad sanāk vēl kādi 10kg plusā. Pēc divu stundu staigāšanas man bija nepieciešama apmēram pusstundas saldējuma pauze.
Iztērēju draugu uzdāvināto dāvanu karti, un viss tika godīgi sadalīts starp mani un bērnu lietām. Man tika Lanvin smaržas un mazulim tika divas segas. Nu varbūt nav pārāk tipisks pirkums 8.mēneša beigās, bet smaržas ir viena no manām vājībām, turklāt man ir palaimējies, ka varu tās lietot arī tagad, un man ar smaržām vispār nav nekādu problēmu.
Ar segu izvēli gāja grūtāk. Nostāvēju pie bērnu segu stenda apmēram minūtes četrdesmit. Es nekādi nespēju saprast, kāpēc 56cm garam bēbītim pienākas 140cm gara sega. Bija jau tur arī tādas spēļu sedziņas, bet tās man likās absolūti neekonomiski pirkt. Zvanīju mammai, lai konsultē - galu galā viņai taču ir bijuši divi mazuļi, bet, izrādās, toreiz bija citas segas. Neder. Zvanu draudzenei, lai paskaidro - aha! viens segas gals, ejot ar ratiem ārā, esot jāliek apakšā. Ak tā, nu tad jau var derēt pat divmetrīga sega. Ar segām man tagad ir zināma skaidrība.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru