2011. gada 31. marts

Pēteris Emīls

Manā dzīvē ir ienācis Pēteris Emīls. Un tas ir skaistākais, kas ar mani šajā dzīvē ir noticis!
Pēteris sāka savu ceļu jau ceturtdienas naktī, bet izdomāja, ka iespaidīgāk būs, ja viņš ieradīsies ar jaunu datumu - piektdienas naktī, 2011.gada 25.martā, 01:35. Statistikai uzreiz var piebilst, ka, ejot ārā no Dzemdību nama, Pēteris bija jau paguvis uzēst atpakaļ savu dzimšanas svaru - 3120g, 53cm.
Kas tad ir nākšana pasaulē? Tagad es to zinu. Tas ir process, kur caur sāpēm un milzīgu sievietes spēku, pasaulē nāk maziņš brīnumiņš. Es nekad nebūtu varējusi iedomāties, ka sievietei ir tik daudz spēka.
Kas ir smagākais, ko jūs savā mūžā esat izdarījuši, sakopojot visus savus spēkus - nesuši skapi, dīvānu, piedalījušies nogurdinošā divdesmit četru stundu vai četrdesmit astoņu stundu piedzīvojumu skrējienā? Un visos tajos gadījumos jums ir bijis jāpaveic kaut kas fiziski ļoti grūts un ir licies, ka jūs esat ielicis pašu pēdējo spēka pili un vairāk jūsos iekšā spēka nav. Nu tad ziniet, mīļie vīrieši, un tās meitenes, kurām radības vēl ir priekšā, mazā brīnuma radīšanai ir vajadzīgs vismaz divdesmit reizes lielāks spēks, jo tieši tad, kad jums liekas, kas esat piepūlējis visus savus spēkus līdz pēdējam, ir vajadzīgs daudz, daudz vairāk spēka, lai mazais cilvēks piedzimtu.
Mūsdienās tiek izmantots Bībeles tulkojums, kurā stāv rakstīts, ka Dievs Ievai pēc grēka izdarīšanas nolemj radīt bērnu caur sāpēm. Sāpēs tās neapšaubām ir, bet otra tulkojuma versija šim pantam ir, ka sievietei būs radīt bērnu caur lielu darbu. Un liels darbs kopumā ir precīzāks apzīmējums radībām.
Vēl man jāatzīst, ka kopš piektdienas, es skatos pilnīgi citām acīm uz savu mammu un jebkuru sievieti, kas ir radījusi bērniņu. Tas ir paradoksāli, bet viens šāds notikums spēj izmainīt daudz ko. Es tagad zinu, cik patiesībā daudz spēka ir šīm sievietēm. Un man jāatzīst, ka varu desmit reižu rakstīt vai stāstīt, kā tas ir, bet, grozi kā gribi, šeit tomēr darbojas princips - paēdušais neēdušo nesaprot. Tāpēc novēlu ikkatram sagaidīt savu mazo brīnumiņu!
Un, ja kāds prasa, vai pirmās negulētās naktis nav grūt izturēt, - es teikšu godīgi - nē, nav grūti, jo es tagad zinu, cik lielas ir mana spēka rezerves, un tāpēc Pēterīša dēļ nekas nav grūti.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru