2011. gada 2. marts

Gaumes jautājums

Par gaumi nestrīdas, jo, ja ir nesaskaņa, tad atrast kopsaucēju šajā jautājumā nav iespējams. Šodien es nevarēju atrast kopsaucēju ar apakšveļas darinātāja “Rosme” vidējo patērētāju.
Biju nolēmusi, ka vajadzētu nopirkt vienu māmiņu apakšveļu (tai ir dažas atšķirības no parastas apakšveļas). Bet tikai vienu, jo tā ir nežēlīga industrija, kas visos veidos un pie katras izdevības mēģina jaunās un topošās māmiņas izģērbt gandrīz vai burtiskā veidā. Uzzināju, ka arī Rosme ražo māmiņu apakšveļu, un cenas ir ļoti demokrātiskas. Es gan necerēju ieraudzīts Rosmes veikalā izcilus dizaina paraugus.
Māmiņu apakšveļa, kas nopērkama Latvijā, vispār ir domāta interesantam patērētājam. Jebkurā veikalā, dārgā vai lētā, ja vispār ir, tad ir pieejami trīs varianti - balta, melna un miesas krāsas, par pēdējās krāsas pielietojumu apakšveļas industrijā man vispār ir liels jautājums, kur un kas tādu lieto? Nu labi, Calvin tādas krāsas arī ražo, bet ne jau tādus modeļus! Un attiecīgā apakšveļa ir liela un plata, un, lielos vilcienos, tāda, kuru negribētu valkāt pat mana oma. Nu labi, mana oma varbūt arī valkātu, bet viņai ir 86 gadi!
Bet pietiek ieskatīties citu valstu apakšveļas veikalu interneta mājas lapās, un jūs ieraudzīsiet burvīgu apakšveļu dažādās krāsās, musturos un no dažādiem audumiem, un tas viss - arī māmiņām, tikai ar māmiņām nepieciešamajām īpatnībām. Tātad citzemju māmiņas var vienlaicīgi justies gan kā apburošas māmiņas, gan kā apburošas sievietes, kas nav mazsvarīgi. Latvijas patērētājam šāda iespēja nav dota. Tāpēc man nācās izvēlēties klasiski baltas un melnas lietas nedaudz apšaubāmu modeļu izskatā.
Bet liels bija mans pārsteigums ieraudzīt pārējo Rosmes produkciju. Kruzuļu kruzuļi, svītras un rūtiņas, un nebeidzamas puķes un rimbuļi. Izskatījās pēc diezgan vulgāriem pakaļdarinājumiem no neveiksmīga auduma un ar nežēlīgu krāsu kombināciju. Nezinu, varbūt kaut kur dziļi veikala stūrī bija apslēpts kaut kas manā izpratnē gaumīgs, bet man neizdevās to atrast. Tomēr, kā jau sākumā teicu, par gaumi nestrīdas - es vienkārši neatbilstu vidējam Rosmes patērētāja standartam.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru