2011. gada 21. jūlijs

Jautrība turpinās

Tajā tālajā Trikātā dzīvojot, dzirdēju, ka ir iznācis jaunais un pēdējais Harijs. Būs jāsteidz skatīt, tiklīdz būšu Rīgā.
Pēteris Emīls mani šodien ļoti pārsteidza. Stundu laikā, kamēr es izklaidējos ar audzēkņiem, Pēteri šodien pieskatīja viņa visprofesionālākā auklīte, un viņa man kādā starpbrīdī saka, ka ies pastaigāties ar Pēteri, ar to domājot Pēteri nomodā, kas ir paņemts opā, un iet no kabineta uz kabinetu, un apskata visu, ko šeit var apskatīt, jo tajā brīdī Pēterim nebija gulēšanas laiks. Pēc tam uzzināju, ka mans dēls esot staigājis apkārt, komunicējis ar visiem, kas tika stādīti priekšā, un ir bijis absolūti apmierināts ar dzīvi un vēl dejojis ar deju skolotāju valsi, mammai ne tuvu neatrodoties! Acīmredzami, komunikāciju skolotājai ir varen komunikabls dēls.
Kopš sestdienas esam piedzīvojuši vēl vairākus interesantus pasākumus, visaizraujošākais no kuriem no skatīšanās viedokļa bija mantu medības. Sākumā nezināju, kāds vakara pasākums ir paredzēts, tikai dzirdēju, ka pēkšņi audzēkņi sāk skriet un ārdīties kā negudri pa gaiteņiem un mums blakus esošo kāpņu telpu. Pēteris iepriekš izturēja testu ar deju zāles troksni, bet šis bija vēl trakāks - ar izsaucieniem, iebļāvieniem un spiedzieniem, bet neko - Pēteris gulēja saldu sapņu ieaijāts. Toties es aizgāju noskatīties uz mantu sadali un pārbaudi, bija vairāki unikālie priekšmeti, to dēļ tad arī notika lielākās cīņas.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru