2011. gada 25. maijs

Jaunas štātes

Es esmu ļoti racionāla attiecībā uz vienas reizes štātēm, piemēram, attiecībā uz vakartērpiem; vakartērps tiks nopirkts vai uzšūts tāds, lai to kā minimums varētu izmantot vismaz vēl vienu reizi vai to būs iespēja kombinēt ar kaut ko citu. Labi, ka es neesmu sabiedrības dāma, kam burziņos jāparādās katru reizi jaunās štātēs un smalkais tonis prasa, ka tās nekad neatkārtojas - nezinu, kā es to pārdzīvotu.
Un nepārprotiet, es neesmu ļoti taupīga vai skopa attiecībā uz vizuālā tēla pilnveidošanu, varu izmest diezgan apaļas summas uz tādām netveramām lietām kā, teiksim, smaržas, un manā arsenālā ir daža laba soma un kurpes, kas arī maksā diezgan apaļas summas, kā arī kāda smalka drēbīte, bet tās visas ir vairākkārt lietojamas lietas!
No mana racionālisma nākas ciest arī Pēterim Emīlam. Vakar gājām iepirkt kristību tērpu un Pēterim nebija izredžu sava īpašumā iegūt kaut kādu melnbaltu kostīmiņu vai garu baltu kleitu, ko uzvilkt varēs tikai vienu reizi, jo ikdienā tādā paskatā nepastaigāsi. Pēteris dabūja ļoti pieklājīgu vairāku apģērba detaļu komplektiņu, galvenokārt baltā krāsā, kas būs izmantojams un komplektējams gan svētkiem, gan ikdienai, cik nu vispār ilgi viņa garums ļaus to izmantot.
Viņš neprotestēja, jo klusēšana (un viņa gadījumā gulēšana) iepirkšanās laikā nozīmē piekrišanu. Šodien jau tiek iemēģināta pirmā štātīte un jau no paša rīta, kamēr tā vēl nav saskādēta, Pēteris Emīls ir safotografēts savā divu mēnešu jubilejā. Kā laiks skrien.

2 komentāri: