2011. gada 5. maijs

Pārdotavas

Varu darboties kā pārtikas iepirkšanās tūristu gids, jo tuvākajā apkaimē esmu izpētījusi visas iepirkšanās iespējas. Mūsu rajonā ir vairākas pārdotavas - mazas un lielā Spice.
Spicē ir pabijis gandrīz katrs rīdzinieks, tāpēc to es neapskatīšu. Piebildīšu tikai, ka no dzīvei svarīgiem veikaliem tur ir Rimi un Ģimenes aptieka, kā arī, protams, visur var piebraukt un izbraukt ar ratiem, - ja nu tas vēl kādu interesē.
Otra opcija un virziens ir Āgenskalns - manu bērnu dienu iepirkšanā meka. Gluži tāpat kā bērnībā arī tagad manas intereses attiecībā uz Āgenskalna veikaliem aprobežojas ar pamatvajadzībām - maize, saldējums, piens. Tad nu gandrīz ik reizi, kad mēs ar Pēteri Emīlu staigājam, un mūsu ceļš ved uz Āgenskalnu, iznākt ieiet kādā veikalā un nopirkt kādu našķi vai reizēm arī kaut ko nopietnu.
Ceļš līdz pašam tirgum, kur gan es sen neesmu bijusi, izņemot puķu nodalījumu, ir piekaisīts ar citiem pārtikas veikaliem.
Pirmais ir mēbeļu veikals jeb Mego, kas apmeties telpās, kur manā bērnībā bija mēbeļu veikals, un tāpēc sarunā ar mammu mēs vienmēr lietojam šo apzīmējumu, jo tad ir skaidrs, par kuru veikalu ir runa. Minētais Mego ir samērā mazs, bez lielas produktu izvēles un dārgs. Nezinu, kāpēc tajā vispār kāds iepērkas, jo cenas tiešām nav zemas; varbūt tādu pašu iemeslu dēļ kā es - tas ir vistuvāk.
Nākamais veikals pa ceļam uz Āģeni (arī viens no vietējiem žargoniem) ir SuperNetto. Varbūt kāds man var atklāt, vai tas skaitās zemo cenu veikals? Es kaut kā tā biju dzirdējusi. Bet nekādas zemās cenas es tur neredzu, piedāvājums gan visam, izņemot burbuļu dzērienus, ir ļoti šaurs - trīs krējumi, no kuriem divi ir izstrādājumi, trīs biezpieni - apmēram tā. Šad tad jau es šo to tur nopērku, bet nekā lēta tur neredzu. Biju kaut kā iedomājusies tādu lēto vācu Aldi, kur viss stāv kastēs un jāpērk vairumā, lai izdevīgāk.
Pašā Āgenskalnā ir viena ķekša Maxima, tātad neliela. Un tā vienmēr ir pārpildīta ar cilvēkiem, vienalga kurā dienas stundā, kases ir mazītiņas un rindas lielas. Eju tur tikai tad, kad man vajag nopirkt leišu iebiezināto kondensēto pienu, jo tas ir tikai Maximās, Rimi pārdod nīderlandiešu brīnumus, kas garšo savādāk.
Secinājums, man īsti nepatīk neviens no šiem veikaliem. Bet, ja ir slinkums iet uz Spici, tad nākas dzīvot no šajos veikalos pieejamā ierobežotā produktu klāsta.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru